beograd bar mrka sa bradom

Машиновођа мислио да је стигао у Бар, јер су мангупи поломили таблу са натписом Барајево

beograd bar mrka sa bradom

Неким путницима је однекуд био познат машиновођа у црвеној лакоста мајици

БЕОГРАД-БАР(АЈЕВО) – Воз на линији Београд-Бар стигао је на одредиште после постављања светског рекорда од 32 сата и 8 минута вожње на тој дужини пруге, а преживели путници пребачени су одмах у барску болницу ради примања инфузије.

Министар саобраћаја Александар Антић само што је сео у врућу министарску фотељу, затражио је одговорност одговорних за чињеницу да је воз у Барајеву, недалеко од Београда, стајао 11 сати. Како сазнаје портал Мондо од извора блиских Маји Николић, сивој еминенцији Железница Србије, до овога је дошло јер је машиновођа М. М. мислио да је стигао у Бар.

– Мангупи су у току ноћи поломили таблу на железничкој станици са натписом Барајево, па је са ње отпало задњих пет слова и остало само Бар. Машиновођа, који је нов у овом послу, иако је прилично стар, збунио се, зауставио воз и отишао на спавање мислећи да је стигао на одредиште – казао је извор портала.

Табла је у међувремену залепљена селотејпом, па се машиновођа пробудио у Барајеву и упркос мамурлуку схватио да треба да настави пут за Бар. Ипак, у Црној Гори су воз сустигле нове невоље, па је у тунелу код Колашина заглавио још седам сати.

– Кад је почело невреме и грмљавина, машиновођа је одлучио да не ризикује животе путника, па је одлучио да у првом тунелу сакрије воз од грмљавине. Чим је олуја престала, пут је успешно настављен и у Подгорицу се стигло после 28 сати вожње. А за последњих 50 километара до Бара било је потребно још четири сата, јер је машиновођа схвативши колико је у заостатку, покушао да се неприметно прикраде одредишној железничкој станици, па да тамо тврди како је одавно стигао, само га нису приметили – казао је извор.

Иначе, неки путници су у току вожње напуштали воз да пре стигну кући. А неки од путника рекли су, да им је однекуд био познат машиновођа у црвеној лакоста мајици.

Поделите

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *