Шта, не плаћа се паркинг место?! Дај одмах два комада! (ФОТО)

Наши људи воле кад се се нешто дели бесплатно, што је и разумљиво у овој хроничној беспарици која нас је снашла последњих неколико векова.

Види се како је лепо оставио простор за два “смарта” испред и иза себе (фото: Наша Патка)

Зато, није чудно што је овај Београђанин, видевши паркинг који се не плаћа, испред железничке станице Топчидер, одлучио да искористи прилику и одмах узме два комада. И да се задржи ту што је дуже могуће, кад је већ џабе.

Можда ће душебрижници осуђивати његов поступак као бахат и рећи како се још неко могао паркирати осим њега. Али не, не слажемо се са тим. Видите како је лепо оставио простор испред и иза себе како би се могла паркирати чак два “смарта”. Дакле не једно возило, него два.

Е, сад, што од милиона “смартова” који круже по Београду ниједан баш да не сврати на ово место, то није његова кривица. Он је имао добру вољу и најбољу намеру.

Кад је џабе, дај одмах два (фото: Наша Патка)

Наравно, то није једини случај. Слично је и на паркингу у насељу Медаковић. Овај симпатични малени бели аутомобил успео је да заузме два места. Дупло паркирање. Браво. Заслужује дуплу слику.

Мали аутић, ал се раширио (фото: Наша Патка)

Јесте, на први поглед између њега и дрвета не може стати још један ауто, ни са једне ни са друге стране, али треба мало мућнути главом. И власник овог возила је мућкао главом, па је схватио да на овај начин могу поред њега да се упаркирају чак два возила. Не, не мислимо на моторе, мада и то се рачуна, него на два аутомобила. Само треба да се упаркирају на кант, тј. на два точка, лева или десна, шта им лакше, и – за све има места.

Аутор: Пан. Чичамичић

Прочитајте још:

Фризби умислио да је бумеранг

Министар одбио да помогне старом другу у ношењу намештаја при селидби

Шизофреничар умислио да га неко прати на Твитеру

ЛУКАВ ПЛАН ВЛАСТИ: Раскопан центар = колапс саобраћаја = већа потрошња горива = већи приход од акциза = пун буџет

Поделите

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *