ЛУКАВ ПЛАН ВЛАСТИ: Раскопан центар = колапс саобраћаја = већа потрошња горива = већи приход од акциза = пун буџет

БЕОГРАД – Влада Србије и министарство финансија на челу са Синишом Малим, сковали су лукав план како да приходују већа средства у буџет, а да не повећавају акцизе на гориво. Тако што ће да повећају потрошњу горива.

Лукав болдриковски план који су смислили Мали и Весић (фото: Јутјуб скриншут)

Читаву идеју је изнео министар Мали, који је обезбедио и конекције за његово спровођење у лику заменика градоначелника Београда Горана Весића. Мада су многи уверени да читав овај болдриковски план потиче управо из Весићеве главе, сазнаје НП портал.

Идеја је била да се раскопа центар града и остави тако дуже време, а да се ништа или готово ништа не ради. И то је учињено затварањем неколико улица у околини Трга Републике због радова, као и у Карађорђевој. Тиме је изазван колапс у саобраћају, што је створило непрегледне колоне возила у шпицу и ван шпица.

Вожња првом и, понекад другом брзином, често и стајање у леру, али и коришћење алтернативних, а то значи дужих путних праваца, повећава потрошњу горива и до 50%. То значи да возачи морају да више и чешће допуњавају резервоаре својих четвороточкаша, па се за толико повећавају  приходи државе од акциза и ПДВ-а на гориво.

На тај начин се пуни државни буџет, а да уопште Влада не мора да изазива незадовољство повећањем акциза, то јест драстичним повећањем цена горива. Да се повећа даље, нема куд. Заправо, има, али не тако нагло и силовито. А незадовољство против Владе, пребачено је на незадовољство против власти у Београду.

Зато се приступило математичкој формули кој гласи:

Раскопан центар Београда = Колапс саобраћаја = Повећана потрошња горива = Повећан приход од акциза и ПДВ-а на гориво = Пунији буџет

Формула је примењива и у другим градовима у Србији, и у некима се већ се примењује, али је због значаја престонице и броја возила у њој, формирана према београдском моделу.

Идеја је била и да се београдски Трг Републике прошири и да се неке улице трајно затворе, како би и колапс био трајан, а потом и све остало према наведеној формули да буде трајно. Како је тим поводом раније речено, „возачи ће временом одустати од коришћења путних праваца који су претворени у нову пешачку зону“. Међутим, незадовољство грађана је кулминирало, па се од проширења Трга одустало и прешло на лукав план Б, односно на резервну – „стално нове ископине“ опцију.

Тако ће већ од сутра, 15. јуна почети раскопавање потеза од Рузвелтове, тј. Вуковог споменика до Таковске, од 20. августа ће се раскопати улица Џорџа Вашинтона (од Таковске до Француске улице), а од 30. октобра раскопаће се Душанова улица (од Француске до Калемегдана). Темпо рада ће, наравно, као и до сада, бити брзином лаганог трка троноге корњаче.

На тај начин биће обезбеђени стабилни колапси саобраћаја и стабилни екстраприходи у буџет од акциза и ПДВ-а на гориво до краја године. У међувремену би се осмишљавало која улица у центру Београда треба наредна да се раскопа на дужи временски период, уз темпо рада и реконструкције брзином кретања централноамеричког лењивца чије су обе предње шапе у гипсу, како би се обезбедили нови хаоси и колапси у саобраћају.

Аутор: Давид Штрбац

Прочитајте још: 

Комунална полиција ће хапсити Београђане који не могу да докажу како су од куће доспели у други део града

Комунални полицајци траже право да носе фантомке јер их грађани снимају

Весић обећао да ће унајмити другу погребну фирму и заменити споменик на Пупиновом мосту

Стефановић: Број мртвих у поплавама из дана у дан све мањи

Поделите

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *